Hakkımda

Fotoğrafım
12 senelik evli,3 tane kız annesi,evini eşini seven, boş durmasını sevmeyen bir kişiliğim.güzel şeyleri seviyorum yemek ve mutfakta vakit geçirmek,yaptığım yemeklere lezzetle birlikte görsellikte eklemek hoşuma gidiyor.yüksek ihtisas sahibi bir ev hanımıyım.değişik hobiler keşfetmeyi,vakit buldukça da uygulamayı seviyorum.bunun için buradayım.güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle...:)

10 Şubat 2013 Pazar

kızlarıma tütüler


malum kız çocuğu çok olunca süsüydü püsüydü yüklü bir masraf oluyor haliyle :) bende bu yükü az da olsa hafifletmek için elimden geldiğince çaba gösteriyorum..doğum günleri için kızlarıma tütülerini kendim diktim.oldukça kolay fakat biraz zaman gerektiren bir iş.piyasa da satılanın 4/1 fiyatına mal edildiği düşünülürse eğer bu uğraşıya değer bence...bu arada sipariş alıyorum isteyenler facebook sayfamdan iletişim kurabilirler..


pastasıyla takım kıyafeti misafirlerim tarafından çok beğenildi.tabiki bende bunadan çok memnun oldum :)







1 yorum:

  1. Vallahi Bravo , ellerinize sağlık ...çok da şeker olmuş ... Küçük Hanımlara sağlıklı uzun ömürler olsun inşallah..sevgilerimle
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil